ÁSZF - www.bravebullet.hu
Általános Szerződési Feltételek
Üzemeltető adatai:
Cégnév: Brave Bullet Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Képviselő: Gessner Swen
Postacím: 9184 Kunsziget, Fő út 47/A
Szerződés nyelve: magyar
Kiállító hatóság: Győr-Moson-Sopron Megyei RFK, Győr
Fegyver és lőszer forgalmazási engedélyszám: 08000-821/1803/2020 F.
Haditechnikai tevékenységi engedély: 3HETE2100721
Kibocsájtó cégbíróság: Győri Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 08-09-032379
Adószám: 28813561-1-08
Székhely: 9184 Kunsziget, Fő út 47/A
Képviselő: Gessner Swen
Elérhetőségeink:
Mobil: +36 30 647 4761
E-mail: bravebullet@bravebullet.hu
Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy a fegyver és lőszer kereskedelme - a 253/2004. kormányrendelet szerint csomagküldés útján nem lehetséges - ezért ezeket a termékeket csak üzletünkben, személyesen vásárolhatják meg. Áraink és raktárkészletünk tájékoztató jellegű, nem minősül nyilvános ajánlattételnek! A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Rendelési információk:
A vásárlás telefonon, vagy a web áruházban regisztráció után lehetséges. A regisztrációval a vásárló kijelenti, hogy 18. életévét betöltötte. Vonatkozóan az engedély mentes közbiztonságra veszélyes eszköz rendelése esetén is.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A megjelenített termékek személyes átvétellel vagy on-line, házhoz szállítással rendelhetők meg.
A vásárlás menete az alábbi termékekre:
- fegyver és lőszer: csak személyes átvétellel a üzletünkben (Megyjegyzés: fegyverek és lőszerek esetében az alkalmazott forint-euró árfolyam a: 1€ = 356,072 Ft)
- engedély nélkül vásárolható fegyver:személyes átvétellel üzletünkben vagy (csak személyi igazolvány és lakcímkártya másolat mellékelésével, a vásárló személyének hitelesítése érdekében, a rendelés mellé, csomagküldés estén)
- optika: személyes átvétel vagy csomagküldés
- ruházat és kiegészítők: személyes átvétel vagycsomagküldés
A megrendelések feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12 óráig.
Adott munkanapon a megjelölt időponton túl vagy nyitva tartási időn túl lleadott megrendeléseket az azt követő munkanapon dolgozzuk fel. Ügyfélszolgálatunk minden esetben emailben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-8 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
A rendelés menete:
A rendelés leadása regisztrációval kezdősik.
A sikeres regisztrációhoz a következő adatok megadása szükséges:
1. Személyes adatok megadása
2. Céges adatok megadása (nem kötelező kitölteni)
3. Szállítási cím megadása
4. Számlázási cím megadása
5. Opciók: hírlevél kérése/elvetése
6. Belépési jelszó megadása
7. Érvényesítési kód megadása
Vásárlás menete:
- Fizetési feltételek közül választhatja a kézhezvételkor történő készpénzes utánvétet, vagy a termék átvétele előtti banki átutalást.
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a
"vásárlás folytatása" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni,
ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az "törlés" gombra
kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően
automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a
"kosár frissítése" gombot. - A " Megrendelés" gombra kattintva tudja
elküldeni megrendelést. - E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást fog kapni a vásárló.
- A beérkezett megrendelését telefonon vagy e-mailben minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül nem lehetséges.
Amennyiben már regisztrált, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Felelősség kizárása:
Az Eladó nem felelős semmilyen kárért, amelyet a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. Az oldalon feltüntetett leírások és képek csupán tájékoztató jellegűek. Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a képekhez megadott adatok a valóságnak megfeleljenek. Azonban az esetleges elírások miatt az Eladó semmilyen felelősséget nem vállal. A weblap használata során bekövetkező pontatlanságokért az Eladó nem vállal felelősséget.
Szerzői jogok:
A NBrave Bullet Kft. weboldalon található összes adat, leírás, tájékoztató szöveg, kép valamint az oldal grafikai és technikai szerkezete, funkcióknak megvalósítási módja, az ezen oldalon látható formában Brave Bullet Kft. tulajdonát képezik. Ezek felhasználása a jogtulajdonos hozzájárulása nélkül a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményeket von maga után.
Jogviták:
A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket békés úton rendezzék. Amennyiben tárgyalási úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a szerződő felek az Eladó székhelye szerinti bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.
Termékekhez kapcsolódó képek és videók:
Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a képen, videón látható termékek, eltérhetnek a valós terméktől. Ezért felelősséget nem tudunk vállalni. Fentiekre való tekintettel kérjük Ügyfeleinket, hogy szíveskedjen az illusztrációként feltüntetett képket, videókat, illetve az árat egyeztetni a rendelt termék adataival, esetlegesen felvenni a kapcsolatot munkatársainkkal a bravebullet@bravebullet.hu e-mail címen vagy a +36 30 647 4761-es telefonszámon munkanapokon 9-16-ig.
Szállítási feltételek:
A raktárkészeleten lévő árut 5 munkanapon belül kézbesítjük, a többit a lehető legrövidebb időn belül kiszállítjuk. Fenntartjuk a kézbesítési határidő meghosszabbításának lehetőségét, előreláthatatlan események előfordulása esetére. Erről a megrendelőnek késedelem nélkül értesítést küldünk. Az áru a megrendeléskor megadott kézbesítési címre lesz kézbesítve. A termékek mellett a megrendelő nevére kiállított ÁFÁs számla is a rendelés elválaszthatatlan részét képezi, melyet a csomagban mellékelünk. Az áru tulajdonjoga kizárólag a teljes vételár kifizetése után kerül át a megrendelőre.
A megrendelő az áru átvétele előtt bármikor elállhat a vételi szerződéstől, nem köteles átvenni azt, ill. a még nem használt sértetlen árut 14 napon belül vissza küldheti a mellékelt számlán feltüntetett címre. A vételárat 8 napon belül banki átutalással küldjük vissza.
A nem megfelelő terméket, kérjük ne postai utánvétellel küldjék vissza, nincs módunkban az így küldött csomagokat átvenni!
A visszküldés költségei a vevőt terhelik.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismét elindítani.
Fizetési módok:
- Banki átutalás: ha a Megrendelő ezt a fizetési módot választja, a termék (ek) ellenértékét, illetve a szállítási díjat, a rendelés teljesítése előtt, átutalás útján kell kiegyenlíteni a webáruházban megadott bankszámlaszámra. Banki átutalásos fizetési mód választása esetén a webáruház részére megszabott teljesítési határidő minden esetben a termékek vételárának és a szállítási díjnak a webáruház bankszámláján történő megjelenését követő munkanapon kezdődik meg.
- Készpénzzel átvételkor: a megrendelő ebben az esetben a termékek átvételekor (a házhozszállítás időpontjában, illetve a termékek személyes átvétele során) köteles kiegyenlíteni a termékek vételárát és a szállítási díjat a terméket házhoz szállító futárszolgálatnak. Utánvét felára: 490 Ft
Házhozszállítás díja:
A házhozszállítás futárral történik, ennek díja 1990 - 4000 Ft a csomag méretétől függően. Utánvét felára: 490 Ft. Kérjük minden esetben figyelmesen adja meg adatait, ugyanis az ott megadott email címre érkező, a futárszolgálat által küldött levélben lehet a szállítási időpontot módosítani, amennyiben az Önnek nem megfelelő.
SZABÁLYZAT AZ ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁRÓL
Bevezető rendelkezések
Az elállási jog gyakorlásáról szóló szabályzatot az Általános Szerződési Feltételekkel együtt, illetve azzal összhangban kell alkalmazni és értelmezni. A Brave Bullet fenntartja a jogot arra, hogy a jelen elállási jog gyakorlásáról szóló szabályzatot bármikor megváltoztassa. A jelen szabályzat utoljára 2021. január 19. napján került módosításra.
A Brave Bullet felhívja a Megrendelők figyelmét, hogy amikor megkapják a termékeket, minden esetben szükséges azok állapotának megvizsgálása. Amennyiben esetlegesen nem került minden termék kiszállításra, vagy más termék került a megrendelt termék helyett kiszállításra, illetve a termékek nem az elvárt minőségben kerültek kiszállításra, kérjük Megrendelőinket, hogy haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Mielőtt egy terméket, vagy a megrendelését visszaküldené, kérjük szintén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a visszaküldéshez szükséges azonosító számot megkapja. A visszaküldési azonosító szám nélkül nem tudjuk garantálni Önnek, hogy a visszaküldött terméket, illetve megrendelését azonosítani tudjuk és a vételárat vissza tudjuk fizetni Önnek.
1. Általános fogyasztói jogok
A jelen szabályzatunk nem érinti a fogyasztók általános, jogszabályból eredő jogait.
Annak érdekében, hogy Felhasználóink többet megtudhassanak fogyasztói jogaikról, látogassák meg az alábbi honlapokat:
Magyarország kormányzati portáljának jogszabálykeresője: https://kereses.magyarorszag.hu/jogszabalykereso
Európai Unió magyar nyelvű jogszabálykeresője: http://eur-lex.europa.eu/homepage.html?locale=hu
2. Elállási jog gyakorlása
Amennyiben a Megrendelő úgy dönt, hogy a megrendelt terméket nem kívánja megtartani, 14 nap áll rendelkezésére, hogy az átvett termékeket visszaküldje, illetve visszaküldési igényét a Megrendelő jelezze. A 14 napos határidő az elállási jog gyakorlására azon naptól kezdődik, mikor a termékek átvételre kerültek.
Az elállási jog gyakorlásához szükséges jelen szabályzatunk áttekintése.
2.1. Minden terméket használatlan állapotban, abban az eredeti, bontatlan csomagolásában kell visszaküldeni, melyben megkapta.
2.2. Amennyiben egy ruhadarab felpróbálásra kerül, illetve a megkapott termékek szemrevételezésre kerülnek, kérjük fordítson különös figyelmet arra, hogy a termék felpróbálása, illetve annak szemrevételezése során az ne károsodjon, illetve a címkézés ne kerüljön le a termékről. Felhívjuk figyelmét, hogy higiéniai okokból az alsóneműket és az arcmaszkokat nem lehet visszaküldeni.
3. A megrendelés visszaküldése
A Brave Bullet kéri Megrendelőit, hogy a termék(ek) visszaküldése érdekében kövesse az alábbi lépéseket:
3.1. Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +3630 647 4761, külföldi tarifával hívható telefonszámon.
3.2. Kérjük tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat arról, hogy miért szeretné a termékeket visszaküldeni, melyre azért van szükség, mert ha a termék sérült, vagy hibás volt, arra ügyfélszolgálatunknak külön kell megoldást találnia.
3.3. Ügyfélszolgálatunk ezt követően egy egyedi visszaküldési azonosító számot, és a visszaküldéshez szükséges egyéb információkat (cím stb.) e-mailben megküldi Önnek.
3.4. Kérjük kövesse ügyfélszolgálatunk által e-mailben küldött információkat és a visszaküldési formanyomtatványon szereplő instrukciókat (címzés, visszaküldési azonosító szám, megrendelésszám feltüntetése).
3.5. Kérjük gondosan csomagolja be a termékeket, hogy elkerülje azok szállítás során történő sérülését.
3.6. Gondosan őrizze meg a visszaküldésről kapott postai feladóvevényét, nyugtáját, számláját, egyéb visszaküldést igazoló dokumentumát, amíg a vételár visszafizetésére (vagy új termék elküldésére nem került sor).
3.7. Amennyiben új termék elküldését kérte, s a termék nem elérhető, a vételárat visszafizetjük Önnek az azzal megegyező módon, mint ahogy a termék kifizetésre került.
3.8. Minden visszaküldött termék vonatkozásában a visszaküldéssel járó kockázat a Megrendelőt/Felhasználót terheli egészen addig, míg az vissza nem érkezik raktárunkba. Ennek érdekében javasoljuk, hogy nyomon követhető szállítási módot válasszon termékei visszaküldésére.
4. Visszaküldött termékekre vonatkozó eljárás
Minden visszaküldött termék a Brave Bullet raktár illetékes osztálya által ellenőrzésre kerül.
Amennyiben a Megrendelő a vételár visszafizetését kérte, abban az esetben a termék(ek) teljes vételárát visszafizetjük az Ön részére.
A Brave Bullet raktárba visszaérkezett termékek általában 7 munkanapon belül (de legkésőbb 30 napon belül) feldolgozásra kerülnek, majd az ezt követő 3-5 munkanapon belül a Megrendelőnek az egyenlegén kell találnia a visszafizetett vételárat. A visszafizetésre a termék kifizetésével azonos módon kerül sor.
5. Hibás, illetve sérült termékért kapott új termék visszaküldése
Amennyiben egy termék hibásan, vagy sérülten került kiszállításra és ezért cserébe új termék került kiküldésre, a Megrendelőt megilleti az elállási jog a cseretermék vonatkozásában, melynek gyakorlására vonatkozó határidő azt követően veszi kezdetét, hogy a csereterméket a Megrendelő kézhez kapta.
6. Termékek visszaküldésének költsége
A Brave Bullet kizárólag abban az esetben fizeti vissza a termékek visszaküldésének postaköltségét (illetve annak egy meghatározott részét), ha:
6.1. nem a megrendelt termék került elküldésre, vagy
6.2. a termék hibás, vagy sérült, vagy
6.3. ha a megrendelés duplán került kézbesítésére abból adódóan, hogy az eredeti megrendelés nem került a 10. pontban meghatározott szállítási időn belül kiszállításra, és azzal összefüggésben beállt a vélelem, miszerint a termék elveszett, azonban ennek ellenére az eredeti és az ismételten elküldött rendelés is kézbesítésre került és a Megrendelő nem kívánja (ellenérték fejében) mindkét megrendelést megtartani és egy megrendelést visszaküld a Brave Bullet részére.
Amennyiben úgy tapasztaljuk, hogy a hibásként, vagy sérültként visszaküldött termék valójában nem hibás, vagy sérült, abban az esetben a visszaküldési díj, postaköltség nem kerül visszafizetésre. A termék visszaküldési költsége a termék állapotától függ, melyről a Megrendelőt a Brave Bullet értesíti, miután a termék megvizsgálásra került.
Amennyiben a termék a 14 napos elállási jog gyakorlása miatt kerül visszaküldésre (vagyis a Megrendelő nem kívánja azt megtartani, s eláll korábbi vásárlási szándékától), abban az esetben a visszaküldés postaköltségét minden esetben a Megrendelő viseli.
7. Nem a megrendelt termék került kiszállításra
A Brave Bullet Megrendelőink szíves elnézését kéri, amennyiben esetlegesen nem a megrendelt termék került kiszállításra. A Brave Bullet biztosítja minden megrendelőjét arról, hogy ez raktárában nem általános hiba, és az esetlegesen előforduló ilyen jellegű hibákat a lehető leggyorsabban kívánja megoldani.
Erre tekintettel kérjük, hogy a megkapott termékről készítsen fotót, és lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
8. Sérült vagy hibás termék került kiszállításra
A Brave Bullet Megrendelőinek szíves elnézését kéri, amennyiben a termék nem az elvárt állapotban érkezett meg. A probléma megoldása érdekben kérjük Megrendelőinket, hogy kövessék az alábbi lépéseket:
8.1. Kérjük legyen szíves fotót készíteni a sérült (hibás) termékről, hogy ügyfélszolgálatunk a sérülést, hibát láthassa.
8.2. Amennyiben a csomagolás is sérülten került kiszállításra, illetve kapott egy jegyzőkönyvet a szállítótól, miszerint a csomagolás korábban a szállítás során megsérült, kérjük legyen szíves arról is fotót készíteni.
8.3. Kérjük lépjen kapcsolatba ezt követően ügyfélszolgálatunkkal, és írja le pontosan, hogy mi a termék hibája, sérülése. Ha a termék csomagolása kiszakadt, a termék kiömlött stb., kérjük írja le, hogy a megmaradt terméket tudja-e használni, illetve ha igen, abból mennyit tud használni.
Elállási jogát a sérült, illetve hibás termékek vonatkozásában természetesen szintén tudja gyakorolni.
9. Hiányzó termék a megrendelésből
Szíves elnézését kérjük, amennyiben esetleg egy megrendelt terméket nem kapott meg. A probléma megoldása érdekben kérjük kövesse az alábbi lépéseket:
9.1. Kérjük győződjön meg arról, hogy a hiányzó termék nem külön csomagban került megküldésre.
9.2. Amennyiben a csomagolás sérülten került kiszállításra, illetve kapott egy jegyzőkönyvet a szállítótól, miszerint a csomagolás korábban a szállítás során megsérült, kérjük legyen szíves a sérülésről, illetve a jegyzőkönyvről fotót készíteni.
9.3. Kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, s tájékoztassa őket arról, hogy pontosan melyik terméke(ke)t nem kapta meg.
10. Hiányzó (elküldött, de nem kézbesített) megrendelés
Amennyiben nem kapta meg a megrendelését, arról – azt követően, hogy a csomag elküldését igazoló e-mailt megkapta – az alábbi határidőn belül tájékoztatnia kell minket annak érdekében, hogy a szállítóval szemben garanciális igényeinket érvényesíteni tudjuk, és egyúttal a termékeket ismét elküldhessük Önnek, illetve a vételárat visszafizethessük.
Online nyomon követhető szállítás esetén: 7-9 munkanap.
Online nyomkövetési szám nélkül elküldött megrendelés estén: 21 nap.
11. Panaszkezelés
Amennyiben a Megrendelő nem elégedett a termék visszaküldésének, kicserélésének, megjavításának módjával, vagy egyéb más panasza van, abban az esetben kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségeken:
E-mail: bravebullet@bravebullet.hu
Postai úton az alábbi címen: 9184 Kunsziget Fő út 47/A
Telefonon: +36 30 647 4761
Amennyiben nem rendelkezik online felhasználói fiókkal, küldjön e-mailt a bravebullet@bravebullet.hu e-mail címre.
Főoldal